(0) produse
Nu aveti niciun articol in cosul de cumparaturi.
Produse
    Închide
    Filtre
    Preferinte
    Cauta

    30 de zile drept de retur gratuit

    Conform legislatiei din Romania Cumparatorul poate returna produsele cumparate de pe Site  in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fara a fi nevoie sa justifice decizia de returnare si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonentei Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii. Fata de termenul mai sus prevazut, Vanzatorul accepta returul Produselor pentru Cumparatorii care notifica intentia lor in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea coletului.
     
    Cumparatorul se obliga sa notifice Vanzatorul intentia sa de a returna produsele achizitionate exclusiv prin formularul de retur disponibil in Contul de Utilizator de pe Site - Sectiunea "Comenzi", in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, Vanzatorul poate refuza returul. Cumparatorul trebuie sa specifice in formularul de retur din Cont, zona "Comentarii", adresa de unde curierul urmeaza sa preia coletul de retur.
    Nu sunt acceptate la retur produsele expediate de client fara a notifica Vanzatorul prin formularul de retur.
    Termenul de raspuns pentru cererile de retur este de 3 zile lucratoare, din momentul inregistrarii.
    La primirea informatiilor referitoare la intentia de retur a Cumparatorului, Vanzatorul efectueaza o solicitare la curier si trimite curierul in maxim 3 zile lucratoare dupa completarea formularului de retur, la adresa indicata de Cumparator, pentru a ridica coletul de returnat. Costurile de transport ale coletului/elor returnate intra in responsabilitatea Vanzatorului.
     
    In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Cumparatorului, impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie, fisa tehnica, manual de utilizare etc.).
    Cumparatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora ( lipsa sau deteriorarea ambalajului, starea produsului, etc.)
    Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Cumparator in formularul de retur ).
    In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, Cumparatorul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata.
    Daca au fost desfacute, pachetele returnate trebuie sa contina, in mod obligatoriu, in ambalajul original desfacut, dar nedeteriorat, toate piesele, altfel nu este indeplinita conditia de returnare a banilor. Ambalajele sunt considerate parte a produsului.
    Daca Cumparatorul a achizitionat mai multe produse de acelasi fel si le returneaza pe toate, doar unul din produse poate fi desigilat.
    Nu se accepta retururi daca produsele indeplinesc cel putin una din conditiile de mai jos:
    - au fost efectuate interventii neautorizate asupra produsului;
    - au ambalajul deteriorat sau incomplet;
    - au urme de uzura sau folosire excesiva;
    - zgarieturi, ciobituri, lovituri sau socuri mecanice/electrice;
    - nu au toate accesorile primite in pachet;
    - s-a facut orice tip de inscris pe cutia produsului;
    - produsul a facut parte dintr-o comanda speciala ( comanda speciala este aceea care nu face parte din stocul uzual al Furnizorului, dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme si plata unui avans ).
     
    In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii Vanzatorului, prin formularul de retur din Contul Cumparatorului, in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
     
    Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade in sarcina Cumparatorului. La receptia produsului returnat se intocmeste un proces verbal de constatare si se fac fotografii pentru a putea face dovada diminuarii valorii produselor (daca este cazul).
     
    Pentru anumite campanii promotionale Vanzatorul isi rezerva dreptul de a stabili un termen diferit de exercitare de catre consumator a dreptului de retragere insa cu respectarea termenului minim legal de 14 zile prevazut de OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, termenul specific de exercitare a dreptului de retragere urmand a fi mentionat in cadrul fiecarui regulament de campanie promotionala, daca va fi cazul.
     
    Cumparatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajanta pentru Cumparator in a-si exercita dreptul de retragere. Indiferent de situatie, Cumparatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor in cazul in care profesionistul a omis sa il informeze cu privire la dreptul de retragere in conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).
     
    Vanzatorul va rambursa Clientului contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii facute de catre Cumparator, prin formular de retur din Contul de Utilizator de pe Site, in ceea ce priveste decizia de retragere din contract. Contravaloarea Produsului va fi returnata dupa cum urmeaza:
    - pentru Comenzile achitate cu card online, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
    - pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/ Card bancar, prin virament bancar, in contul specificat de Cumparator in formularul de retur ( sectiunea "Comentarii" );
     
    Vanzatorul va rambursarea contravalorea produsului returnat doar dupa receptia si verificarea integritatii acestuia.
     
    Pentru imbunatatirea calitatii produselor si serviciilor oferite clientilor nostri apreciem daca ne spuneti motivele returnarii. 
    Va multumim!