(0) produse
Nu aveti niciun articol in cosul de cumparaturi.
Produse
    Închide
    Filtre
    Preferinte
    Cauta

    Termeni si conditii

    1. Preambul
     
    Accesarea si folosirea acestui Site, urmate de Comanda implica citirea, intelegerea si acceptarea de catre dumneavoastra a termenilor si conditiilor de mai jos. Pentru utilizarea in cele mai bune conditii a Site-ului, se recomanda citirea cu atentie a tuturor termenilor si conditiilor. Luminoteca.ro poate modifica oricand aceste prevederi, fara o notificare prealabila.
     
    Site-ul www.luminoteca.ro este detinut si administrat de Nordic Plus Development SRL, cu sediul in Cluj-Napoca, str. Observatorului, nr 142, Bl. BVII, ap. 15, judetul Cluj, avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO 32186271, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J12/2701/2013.
     
    1. Termeni si Definitii
      1. Site – www.luminoteca.ro si subdomeniile acestuia
      2. Utilizator – orice persoana care viziteaza Site-ul
      3. Cumparator – orice persoana fizica sau juridica ce plaseaza o Comanda pe Site
      4. Vanzator – societatea comerciala Nordic Plus Development SRL
      5. Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Produsele/Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Produse/Servicii si sa faca plata acestora.
      6. Produse/Servicii – orice produs sau serviciu mentionat in Comanda, ce urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.
      7. Contract – Comanda plasata de Cumparator si confirmata de catre Vanzator, prin care Vanzatorul este de acord sa vanda si sa livreze Produsele/Serviciile, iar Cumparatorul este de acord sa achizitioneze, sa primeasca si sa faca plata acestor Produse/Servicii.
      8. Cont – sectiunea din Site accesata prin adresa de e-mail si parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii )
      9. Continut – toate informatiile prezentate pe Site : imagini, texte, elemente de grafica web, marci inregistrate
      10. Curier – orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid.
     
    1. Drepturi de proprietate intelectuala
     
    Continutul Site-ului este integral proprietatea societatii Nordic Plus Development SRL si a furnizorilor sai si este aparat de Legea privind dreptul de autor si drepturile conexe si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul societatii Nordic Plus Development SRL a oricarui continut din Site se pedepseste conform legislatiei in vigoare.
     
    1. Crearea unui Cont
     
    Pentru crearea unui cont pe Site, Utilizatorul este obligat sa foloseasca o adresa de e-mail valida. Vanzatorul poate anula inregistrarea unui Cont in situatiile in care constata ca Utilizatorul a folosit informatii neconforme cu realitatea sau foloseste serviciile intr-un mod neconform cu uzantele normale.
     
    1. Comanda
     
    Plasarea unei Comenzi catre Vanzator reprezinta acordul Cumparatorului cu Termenii si Conditiile. Prin plasarea Comenzii Cumparatorul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar va fi raspunzator pentru orice consecinta determinate de aceste erori (ca de exemplu, fara a se limita la Comanda intarziata, transmisa gresit, etc). Vanzatorul nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot rezulta intarzieri de livrare. Prin urmare, toate taxele de transport in vederea reexpedierii Comenzii vor cadea in sarcina Cumparatorului. Totodata, in acest caz, Vanzatorul nu poate fi tinut raspunzator pentru orice eventual prejudiciu suferit de Cumparator ca urmare a intarzierii in livrarea Comenzii.
    Prin plasarea Comenzii, Cumparatorul declara in mod expres ca este de acord ca un reprezentant al Vanzatorului sa il contacteze prin orice mijloc disponibil (e-mail/ telefon) pentru confirmarea Comenzii.
    E-mailul prin intermediul caruia Cumparatorul este informat asupra Comenzii plasate pe Site este doar o confirmare de primire a Comenzii din partea Cumparatorului. Contractul pentru Produsele/Serviciile comandate este considerat a fi incheiat intre Cumparator si Vanzator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
    In cazul Comenzilor ce contin Produse existente in stoc sau cu termen de livrare mai mic sau egal cu 5 zile, confirmarea privind livrarea acestora se va realiza in 12-24 de ore de la inregistrarea acestora pe site. Pentru Comenzile ce contin produse cu termen de livrare mai mare de 5 zile, confirmarea Comenzii se va realiza in termen de maxim 2 zile de la plasarea acesteia pe Site.
    Vanzatorul poate refuza o Comanda in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorul, fara a exista obligatii intre parti si fara ca Cumparatorul sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii: esuarea / invalidarea tranzactiei online; neacceptarea tranzactiei de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului; date incomplete sau incorecte ale Cumparatorului; activitatea Cumparatorului poate produce daune Site-ului; cel putin 2 (doua) livrari consecutiv esuate.
    In cazul in care un Produs/Serviciu comandat de catre Cumparator nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta se obliga sa informeze Cumparatorul asupra faptului si, in cazul in care Cumparatorul a achitat anterior acestei informari contravaloarea Produsului/Serviciului, sa returneze in contul Cumparatorului contravaloarea Produsului/Serviciului, in termen de maxim 14 zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de incetare a Contractului.
    Prin plasarea Comenzii, Cumparatorul certifica faptul că a împlinit vârsta de 18 ani.
    Vanzatorul va notifica Cumparatorul prin sms/email cu privire la statusul Comenzii (preluare comanda, trimitere si ridicare colet).
     
    1. Pretul / Facturare
     
    Pretul final platit de Cumparator este format din pretul produsului + cheltuielile de expeditie si/sau incasare aferente. Cheltuielile de expeditie si/sau incasare aferente sunt detaliate pe Site inainte de plasarea Comenzii de catre Cumparator.
    Toate preturile aferente Produselor/Serviciilor comercializate prin intermediul Site-ului sunt exprimate in Lei si contin T.V.A. conform prevederilor legale in vigoare la momentul comercializarii acestor Produse/Servicii.
    Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Produsele/Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
    Facturile emise de Vanzator pentru Produsele aferente unor Comenzi ce vor fi livrate prin curier se vor transmite Cumparatorului prin email la momentul confirmarii Comenzii de catre Vanzator. Facturile aferente unor Produse care nu au fost preluate de catre Cumparator vor fi anulate de catre Vanzator la momentul la care aceste Produse vor fi restituite de curier.
    Plata se poate face online (card bancar) sau ramburs.
     
    1. Garantia
     
    Toate produsele comercializate de catre Vanzator, beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalaj propriu.
    Toate produsele vandute si livrate sunt insotite de certificatul de garanție emis de Vanzator. Certificatul de garantie contine instrunctiunile generale de utilizare și conditiile de garantie.
    Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii, pe adresa clienti@luminoteca.ro . Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
    Cumparatorul are obligatia de a pastra certificatul de garantie si factura fiscala. In cazul aparitiei unei defectiuni, conform Legii nr. 449/2003, certificatul de garantie este singurul document care atesta dreptul la garantie si care va fi prezentat impreună cu factura fiscala si dovada platii (chitanta, bon fiscal etc.). Pierderea certificatului de garantie determina anularea garantiei Produsului/Serviciului.
    Garantia Produselor, care beneficiaza de Certificatul de Garantie emis de Vanzator, se solutionează la punctul de lucru al Vanzatorului din Cluj-Napoca, Calea Turzii, nr. 176B, jud. Cluj. Conditile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008.
    Pentru orice categorie de produse este strict interzisa asamblarea produsului in cazul in care se constata vreun defect sau dezambalarea folosind obiecte taioase sau dure.
    Vanzatorul nu ofera garantia comerciala Cumparatorului dupa expirarea perioadei pentru care Vanzatorul ofera garantie Produsului si nici in cazul in care Cumparatorul nu a respectat instructiunile de utilizare, intretinere, transport, manipulare si instalare prevazute in manualul de utilizare.
     
    1. Livrarea
     
    Data estimata de livrare poate varia in functie de produs si este afisata in pagina produsului, si in e-mailul de confirmare a Comenzii.
    Pentru toate categoriile de produse, termenul maxim de livrare este de 4 saptamani de la data confirmarii Comenzii de catre Vanzator. Daca o Comanda nu poate fi livrata in acest termen, Vanzatorul va notifica Cumparatorul prin email asupra acestui fapt, in termen de 5 zile de la plasarea Comenzii, urmand ca Cumparatorul sa confirme prin email daca doreste anularea Comenzii sau accepta noul termen de livrare propus de Vanzator.
    Livrarea produselor se poate realiza prin intermediul curieratului, la o adresa specificata in formularul de comanda sau in showroom-ul Vanzatorului din Cluj-Napoca, Calea Turzii, nr. 176B, jud. Cluj.
    Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Produselor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
    Vanzatorul va efectua livrarea Produselor/Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.
    Livrarea este gratuita pentru comenzi mai mari de 300 lei ( Excepție fac localitatile aflate in afara razei de acoperire Fancourier, pentru care se percepe un cost de transport, cost calculat in functie de numarul de kilometri suplimentari )
    Pentru comenzile mai mici de 300 Ron, se percepe un cost fix de transport de 25 lei. La acest cost fix de 25 lei se adauga costul fix perceput de agentia de curierat pe kilometrii suplimentari in cazul in care localitatea de livrare nu se afla in raza de actiune a agentiei de curierat.
    Cumparatorul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate. Deasemenea, la receptia Comenzii, Cumparatorul are obligatia de a verifica integritatea ambalajului coletului in prezenta agentului de curierat. Dacă coletul este deteriorat la livrare, Cumparatorul are obligatia de a refuza primirea acestuia si de a specifica in comentariile procesului verbal incheiat cu agentul de curierat starea coletului in momentul livrarii.
     
    1. Transferul proprietatii
     
    Proprietatea asupra Produselor/Serviciilor va fi transferata la momentul efectuarii livrarii in locatia indicata in comanda (intelegând prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier ).
    Clientul are obligatia ca la primirea produsului :
    - sa verifice ambalajul sa nu fie rupt, sa nu prezinte urme de zgarieturi, lovituri
    - sa refuze acel produs in cazul in care prezinta urme de manipulare defectuoasa
    - sa incheie un proces verbal cu repezentantul firmei de curierat in care sa mentioneze defectele constatate.
     
         10. Politica de retur
     
    Conform legislatiei din Romania Cumparatorul poate returna produsele cumparate de pe Site  in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fara a fi nevoie sa justifice decizia de returnare si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonentei Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii. Fata de termenul mai sus prevazut, Vanzatorul accepta returul Produselor pentru Cumparatorii care notifica intentia lor in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea coletului.
     
    Cumparatorul se obliga sa notifice Vanzatorul intentia sa de a returna produsele achizitionate exclusiv prin formularul de retur disponibil in Contul de Utilizator de pe Site, in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, Vanzatorul poate refuza returul. Cumparatorul trebuie sa specifice in formularul de retur din Cont, zona "Comentarii", adresa de unde curierul urmeaza sa preia coletul de retur.
    Termenul de raspuns pentru cererile de retur este de 3 zile lucratoare, din momentul inregistrarii.
    La primirea informatiilor referitoare la intentia de retur a Cumparatorului, Vanzatorul efectueaza o solicitare la curier si trimite curierul in maxim 3 zile lucratoare dupa completarea formularului de retur, la adresa indicata de Cumparator, pentru a ridica coletul de returnat. Costurile de transport ale coletului/elor returnate nu intra in responsabilitatea Vanzatorului, acestea urmand a fi asumate de Cumparator.
    Costul de retur este de 25 lei, pentru fiecare produs din comanda. In cazul returului unei comenzi integrale, costul de retur nu poate sa depaseasca suma de 100 lei.
     
    In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Cumparatorului, impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie, fisa tehnica, manual de utilizare etc.).
    Cumparatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora ( lipsa sau deteriorarea ambalajului, starea produsului, etc.)
    Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Cumparator in formularul de retur ).
    In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, Cumparatorul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si sigilata.
    Daca au fost desfacute, pachetele returnate trebuie sa contina, in mod obligatoriu, in ambalajul original desfacut, dar nedeteriorat, toate piesele, altfel nu este indeplinita conditia de returnare a banilor. Ambalajele sunt considerate parte a produsului.
    Daca Cumparatorul a achizitionat mai multe produse de acelasi fel si le returneaza pe toate, doar unul din produse poate fi desigilat.
    Nu se accepta retururi daca produsele indeplinesc cel putin una din conditiile de mai jos:
    - au fost efectuate interventii neautorizate asupra produsului;
    - au ambalajul deteriorat sau incomplet;
    - au urme de uzura sau folosire excesiva;
    - zgarieturi, ciobituri, lovituri sau socuri mecanice/electrice;
    - nu au toate accesorile primite in pachet;
    - s-a facut orice tip de inscris pe cutia produsului;
    - produsul a facut parte dintr-o comanda speciala ( comanda speciala este aceea care nu face parte din stocul uzual al Furnizorului, dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme si plata unui avans ).
     
    In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii Vanzatorului, prin formularul de retur din Contul Cumparatorului, in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
     
    Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade in sarcina Cumparatorului. La receptia produsului returnat se intocmeste un proces verbal de constatare si se fac fotografii pentru a putea face dovada diminuarii valorii produselor (daca este cazul).
     
    Pentru anumite campanii promotionale Vanzatorul isi rezerva dreptul de a stabili un termen diferit de exercitare de catre consumator a dreptului de retragere insa cu respectarea termenului minim legal de 14 zile prevazut de OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, termenul specific de exercitare a dreptului de retragere urmand a fi mentionat in cadrul fiecarui regulament de campanie promotionala, daca va fi cazul.
     
    Cumparatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajanta pentru Cumparator in a-si exercita dreptul de retragere. Indiferent de situatie, Cumparatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor in cazul in care profesionistul a omis sa il informeze cu privire la dreptul de retragere in conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).
     
    Vanzatorul va rambursa Clientului contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii facute de catre Cumparator, prin formular de retur din Contul de Utilizator de pe Site, in ceea ce priveste decizia de retragere din contract. Contravaloarea Produsului va fi returnata dupa cum urmeaza:
    - pentru Comenzile achitate cu card online, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
    - pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/ Card bancar, prin virament bancar, in contul specificat de Cumparator in formularul de retur ( sectiunea "Comentarii" );
     
    Vanzatorul va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut.
     
           11. Publicitate
     
    Newsletter-ele Vanzatorului sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de Vanzator. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.
    In momentul in care, Utilizatorul isi creeaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client, poate fi modificata in orice moment, prin contactarea Vanzatorului in acest sens.
    Renuntarea la primirea Newslettere-lor de catre Utilizator sau Cumparator se poate face in orice moment folosind legatura special destinata din cadrul oricaror Newslettere sau printr-o cerere transmisa pe email la adresa clienti@luminoteca.ro
    Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.
     
           12. Politica de confidentialitate si prelucrare a datelor cu caracter personal
     
    Nordic Plus Development SRL certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
    Nordic Plus Development SRL garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul sau informatic. Aceste informatii vor putea fi folosite de catre Nordic Plus Development SRL pentru a trimite utilizatorului confirmarea comenzilor, diverse oferte speciale, promotii etc. numai cu acordul prealabil al clientului.
    Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor*. *Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la adresa de email clienti@luminoteca.ro. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.
    Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.
    Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Nordic Plus Development SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopurile colectarii datelor sunt: reclama, marketing si publicitate precum si servicii de comunicatii electronice. Este necesar sa furnizati datele, acestea fiind necesare pentru comunicarile comerciale, livrarea produselor si emiterea documentelor fiscale. Refuzul dumneavoastra determina imposibilitatea noastra de a va putea livra produsele.
    Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului - Nordic Plus Development SRL- acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul, Nordic Plus Development SRL- sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste idei, concepte sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul site-ului www.luminoteca.ro.  Nordic Plus Development SRL nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.
    Prin citirea Documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
    De asemenea, Nordic Plus Development SRL poate furniza datele Cumparatorului cu caracter personal altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizori de servicii de marketing, curierat, servicii de plata/bancare, telemarketing sau alte servicii,  furnizate de companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a  Produselor si Serviciilor noastre, asiguratori.
    Prin completarea in formularul de comanda pe Site a datelor personale, inclusiv CNP, in scopul activitatii de creditare, Cumparatorul isi exprima expres consimtamantul ca persoanele juridice cu care Nordic Plus Development SRL a incheiat parteneriate in vederea oferirii produselor prin credit sa prelucreze datele personale ale acestuia in evidentele proprii in scopul efectuarii analizei de credit si sa le transmita in vederea consultarii informatiilor inregistrate pe numele Cumparatorului in baza de date a Biroului de Credit.
    Informatiile Cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.
     
          13. Exonerarea de raspundere
     
    Vanzatorul nu garanteaza ca site-ul, serverele pe care este gazduit, sau e-mailurile trimise de la Site sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contine erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie sau orice alti factori similari. Utilizatorul foloseste site-ul pe riscul propriu, Site-ul fiind liber de orice raspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe site. Vanzatorul nu este raspunzatoare de erorile sau omisiunile care pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.
    Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe Site, acestea fiind puse la dispozitia Vanzatorul de catre furnizori.
    Informatiile incluse pe Site au caracter informativ si sunt puse la dispozitie cu buna credinta, din surse pe care Vanzatorul le considera de incredere. In cazul in care vreunul dintre articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta Legii privind dreptul de autor si drepturile conexe, Utilizatorul este rugat sa aduca acest fapt la cunostinta Vanzatorului la adresa clienti@luminoteca.ro, pentru a putea fi luate masurile legale necesare.
    Parerile exprimate in cuprinsul materialelor care sunt publicate in sectiunea blog si recenzii sunt asumate in intregime de autorii respectivelor materiale si nu implica responsabilitea solidara a Vanzatorului.
    Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produse/Servicii care sunt afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/derizorii pentru produse (preturi pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumparator cu un nivel mediu de pregatire).
    Vanzatorul, in calitate de organizator al campaniilor promotionale, nu isi asuma raspunderea pentru pierderile sau deteriorarile voucherului campaniei, nu este responsabila pentru voucherele falsificate sau deteriorate si isi rezerva dreptul de a anula voucherul utilizat la achizitie ori de a scadea valoarea acestuia din valoarea de rambursat, in cazul returnarii conform legii, a unui produs participant in campania respectiva.
    Orice link-uri catre alte site-uri sunt oferite numai in scopul unei accesibilitati sporite a informatiilor, iar Vanzatorul nu isi asuma nici o responsabilitate sau raspundere pentru continutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin aceste site-uri.
     
          14. Forta majora
     
    Niciuna din Partile contractante nu raspunde de neexecutarea la termen – total sau partial - a oricarei obligatii care ii revine in baza prezentului Contract, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de forta majora. In sensul prezentului articol, forta majora reprezinta un eveniment independent de vointa partilor, imprevizibil si insurmontabil, care nu se datoreaza intentiei sau culpei acestora, intervenit dupa intrarea in vigoare a Contractului si care impiedica partile contractante sa-si execute, total sau partial, obligatiile asumate. Sunt considerate asemenea evenimente conflictele armate, miscarile sociale, incediile, inundatiile sau orice alte calamitati naturale sau restrictii aparute ca urmare ca urmare a unei carantine sau a unui embargo, enumerarea neavand un caracter limitativ, ci enuntiativ. Conflictele de munca nu reprezinta forta majora. Nu este considerat caz de forta majora un eveniment asemanator celor de mai sus care, fara a crea o imposibilitate de executare, face extrem de costisitoare executarea obligatiilor oricareia dintre Parti.
    Partea care invoca evenimentul de forta majora este obligata sa notifice cealalta Parte in termen de 5 zile calendaristice de la data producerii evenimentului si sa furnizeze inauntrul acestui termen dovezi necesare in acest sens. De asemenea, Partea care a invocat Forta majora este obligata sa informeze cealalta Parte cu privire la incetarea cazului de forta majora. In situatia in care nu se face notificarea, Partea care invoca aparitia evenimentului de forta majora va raspunde pentru toate prejudiciile ivite ca urmare a omisiunii notificarii cu privire la producerea/incetarea cazului de Forta majora.
    Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment de forta majora nu inceteaza, fiecare Parte va avea dreptul sa notifice celeilalte Parti incetarea de plin drept a acestui Contract, fara ca vreuna din Parti sa poata pretinde celeilalte daune-interese.
     
           15. Solutionarea conflictelor. Legea aplicabila
     
    Contractul va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legea romana. Partile vor depune toate eforturile pentru a solutiona pe cale amiabila, orice disputa decurgand din prezentul Contract aparuta intre Cumparator si Vanzator. In cazul in care acest lucru nu este posibil, litigiul va fi inaintat spre solutionare instantelor competente din Municipiul Cluj-Napoca.
     
            16. Conciliere
     
    In cazul in care aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna  cu dl. Cosmin Boerescu: cosmin@luminoteca.ro.